Natalia @natalia ?

active 2 months, 4 weeks ago
  • Цікаво зроблений репортаж. Особливо мені сподобалося, як передано атмосферу і тонко розставлено акценти. Авторка, окрім того, що цікавий письменник, ще й гарний журналіст. Так тримати, Олено!

  • Всяке буває…
    До фіналу не пройшов “Зашкиэль. История Ноября и Хозяйки часов”. І мені дуже шкода, бо це розкішний твір.

    З.І. Тимуре, подивіться «Цепелін до Києва» повністю. Він може неабияк здивувати. :)

  • Інформація: вихід збірника за 2012 рік планується на травень.

  • Ірина Солодченко. “Ставим точку или Прощание славянки с украинскими издателями”
    Журналістське розслідування.

    http://bredotina.blogspot.com/

    Читати разом із вбудованими посиланнями на розшифровки диктофонних записів.

  • Було б дуже добре, якби шановні колеги з НГУ поділилися координатами цього чудового журналу з громадою, бо ніякої контактної інформації цього видання в Мережі немає…

  • Natalia: залишено коментар на запис в блозі Дискусія “Свобода і відповідальність” 2 years, 1 month ago

    Навряд сучасна література має виконувати виключно комунікативну функцію, якщо її головна функція ініціаційна. Інтерактивність стирає саме поняття авторства, а тим знищує літературу з середини, оскільки зменшує її смислову цінність. “Хіба маю при цьому перейматися, чи вистачає письменнику на ковбасу?” На це я вже відповіла вище: “Щоб писати якісно,…[Read more]

  • Natalia: залишено коментар на запис в блозі Дискусія “Свобода і відповідальність” 2 years, 1 month ago

    1. Щодо “чорнухи”. Зрозуміло, що її писати не можна, й в автора має бути самоцензура. Але часто проглядує таке собі “внутрішнє замовлення”, напр., “напишу щось патріотичне”. У результаті читати не цікаво. Це залежить від самого автора. Але якщо “чорнуха” стає модною, стає нормою, то це зумовлює несприятливий фон для розвитку будь-якої іншої…[Read more]

  • Natalia: залишено коментар на запис в блозі «Витоки» 2 years, 2 months ago

    Класний аватар! :)

  • Есе має за мету аналіз відображення мовними засобами в романі Василя Рубана суспільно-політичних рамок, в яких розвивалось шістдесятництво, зокрема спецзакладів “психушок”, де перебувала частина політичних інакодумців в СССР. У нашій розвідці використано підхід “автобіографічного синергена”, висунутий доцентом ДНУ К.Дубом. Дата написання роману В.…[Read more]

  • МініатюраСукупність психічно-емоційних станів індивідуума, або те, що складає життя душі, природно приховане від людського ока. Тому, хто цікавиться ними, належить дошукатися до належного інструментарію і механізму пізнання. Доктор Зігмунд Фройд провадив розмови-тести з пацієнтами, які розповідали йому про свої сновидіння. Юнг писав, що його життя було…[Read more]

  • Наші сновидіння – то ми. Зигмунд ФРОЙД. Де живуть незустрінуті й незаписані вірші? Десь на межі наших снів і дійсності, свідомого й несвідомого. Олена Гаран пропонує читачеві прочитати її сни-вірші. Ці сни – щось дуже особистісне, можливо, те, що сама авторка лише відкриває в собі. В цих снах рясно підтекстів і загадок. Спробуємо, якщо не…[Read more]

  • Григорій Прокопович Бідняк. Щиро радію, що доля подарувала нашому краю цю людину, що він наш сучасник – діловий, енергійний, не розгублений, не пригнічений, не задавлений негараздами, як дехто із його побратимів по перу. Навпаки, у складний час, коли треба вижити і вистояти, він не тільки дає сам собі раду, а керував як генеральний директор…[Read more]

  • Дивовижно, але поету Сергію Андреєву з самого початку пощастило. Ще під совєтську добу, не бажаючи вступати до лав компартії, зберігаючи рятівну для душі аполітичність – видав дві збірки своїх віршів. При цьому не вихваляючи ленінсько-брежнєвсько-андроповського режиму. Обійшлося без «паровозів». Можливо тому, що з’явилися вони, ці збірки, вже в…[Read more]

  • Ім’я Лесі Степовички добре відоме шанувальникам поетичного слова. Самобутній голос її запам’ятався з публікацій в періодиці. Голос цей із таємничою силою стриманости і гідности негучно виголошував монологи про найдорогоцінніше й найсокровенніше в кожній долі – кохання. Домінантою у голосі поетеси, безперечно, є правда почуттів – чистих, не…[Read more]

  • МініатюраНова поетична збірка лірики Лесі Степовички стала несподіванкою для багатьох, хто наприкінці 90-их років минулого століття відкрив для себе самодостатній за художньою досконалістю поетичний світ авторки, котра в дебютній своїй збірці «Галатея» (1998) , а особливо в наступній – «П’ємонт-недалеко» (1998) оприлюднила себе саможертовною прихильницею…[Read more]

  • У другій половині 90-их років тепер уже минулого століття український читач, приємно подивований, відкрив для себе нове ім’я – Леся Степовичка. Вона була вже добре відома в періодичній пресі своїми публіцистичними нарисами та віршами, дебютувала ж у нашій літературі двома збірками поезії – громадянської та інтимної лірики – “Галатея”(1998) та…[Read more]

  • Леся Степовичка добре знана у нашім краю як автор чисельних, гостропубліцистичних нарисів та поезій актуального громадського звучання. Голос її переконує правдою почуттів і щирістю довіри до тих, кому адресований. Мужня тональність його свідчить про твердий характер і гартовану волю поетеси, котра в своїй творчій практиці геть відкидає альбомну…[Read more]

  • Кто-то из мудрецов однажды удачно пошутил: “Хочешь быть впереди гения, напиши предисловие к его книге!” Собираясь писать о хорошо мне знакомом творчестве известной украинской поэтессы, прозаика, публициста, переводчика, члена Национального Союза писателей Украины Леси СТЕПОВИЧКИ (в литературном девичестве – Александры Нестеровны Булах), которую…[Read more]

  • На дев’яносто дев’ятому році спинилося серце письменника Івана Максимовича Шаповала. Життя його увібрало в себе усе 20-е століття з його катаклізмами і буревіями. Не полишаючи України, він примудрився жити у трьох різних державах: народився в Харківській губернії в царській Росії, навчався, працював і воював на фронті як громадянин Совєцького…[Read more]

  • На розлогому полотні заасфальтованого чорнозему і впокорених пісків, перерізаному двокілометровою вширшки і безмірно-довгастою синьо-сизою стрічкою Дніпра, розлігся дракон о трьох головах. В неоглядних нетрях його темного, жорстокого шлунку ворушаться, пересуваються, поспішають на роботу, варять чавун, пишуть книжки, конструюють машини-вбивці,…[Read more]

  • Load More  
© 2011-2013 Літературна Дніпропетровщина
Усі права застережено.
Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власників сайту або авторів матеріалів. Suffusion theme by Sayontan Sinha